Isnin, 30 Mei 2011

positive negative



Haaa
kali ini nak buat entry tentang
comment positive negative
tentang Blog saya ni



Yeaaa
Sebagai penulis baru pasti
pelbagai comment yang
saya terima
ada yang membina
dan ada yang saya rasa
ermmm
Terima kasih
sajalah...





Bukannya
saya nie nak tunjuk BAIK
or tak boleh terima nasihat orang
Saya punya prinsip
sendiri yang perlu
di pertahankan
saya tahu
kalau entry-entry saya
sebelum ini
tidak lah sehebat mana pun..
Tapi saya berharap
semua MAKLUM
Tiada manusia yang
baru belajar
akan terus menjadi NO. 1



Tapi sukur laa
ada juga reeder yang
memberikan sokongan
kepada  BLOG ini



Terima kasih sangat
kepada yang memberikan
sokongan kepada BLOG
buruk saya nie...


Tapi
Ada juga yang mencaci
dan tak perlulah saya tunjukkan disini

Insahallah
tunggulah saya
lulus ICT dalam 100 tahun lagi
baru la BLOG ini akan jadi
CANGGIH !!
kalau bab-bab penulisan itu
I'Allah saya akan
belajar lagi...
Bahasa Melayu saya
pun setakat nie BUKAN  A pun..
Sedar diri lah juga....




Tapi ape-ape pun
terima kasih lah atas
KRITIKAN anda..
terus la MENGKRITIK yeeaaa   !!!



dan disini
ingin sekali saya NYATAKAN
Saya Budak Baru Belajar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan