Isnin, 30 Mei 2011

Kesana Kemari ..




Ermmmm
Tak sangka sanggat
time cuti macam nie
Banyak pula jadual yang
terpaksa di follow...





Terutamanya rabu ini
1. pagi saya ada kelas
2. Saya sebenarnya dah terlanjur janji dangan 
kawan-kawan kelas hari tue
jalan dengan mereka selesai saja kelas tue...
3. Ada perjumpaan tentang projek 
keusahawan yang sememangnya
penting..
4. ada perjumpaan dengan rakan KELANA
tentang Haking kat hutan





So
Klonklusinya hari itu
saya kenalah lari
kesana kemari
untuk  memuaskan
Hati semua pihak..
( Cehh perasan penting
saja aku nie kan ?? )




Walau bagaimanapun
( Beralih keformal pulak ?? )
saya sanggat berpuas hati
sebab tak lah boring
Lepak kat rumah saja
time cuti ni kan ??
sekurang-kurangnya adalah juga
aktiviti  hehehee





Tapi...
disebabkan semua kesibukan
ini lah yyang menyebabkan aku
belum sempat lagi nak date dengan
Si dia...
Ada orang cakap
bila ada orang tersayang ni
mula lah buat entry jiwang
semacam..




Alaahhh
biasalah tu..
coba cakap MANUSIA mana yang
tak buat begitu ??
Seperti entry saya sebelum ini...
sudah lumrah seorang manusia
yang punya hati nurani...
Yang bercakap pun
pastinya sama jua
bila di berada dalam
alam percintaan...
Tapi setahu  saya
saya tak lah sampai melebih-lebih kan ???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan