Isnin, 2 Mei 2011

Mencari - Cari


Seperti yang saya uar-uarkan
di FB saya Klik !!!
hari ini saya putar - putar
untuk cari lokasi
photoshot yang menarik


Almaklumlaa....
saya nie pantang tengok camera
pasti BERAKSI
heheeee


Sempat juga tadi menjenguk
sebuah ladang KUDA
and tempat dia memang syok !!



I'Allah kalau ada 
free nak bawa kawan-kawan pergi sana
Selain itu,
ada juga rakan FB yang mensyorkan
saya untuk pergi ke
KUNDASANG 
woowww
pasti over bajet kalau pergi sana



Penat sudah putar - putar
ape lagi sebagai kaki wayang
saya mentilah menghabiskan semua
tayangan wayang untuk minggu ini


So
pilihan kali ini ialah

" Penunggu Istana "


cerita ini adalah berkisahkan kisah benar
tentang istana PILAH ini
ermmm
logik tak logik
korang tengok la sendiri
and barulah beri pendapat


Next

bagi mengakhiri entry ini
( HeHeheee )
ala-ala karangan

saya nak PROMOTE sikit
tentang sebuah restoran nie

" Restoran Sri Sembilan Ria "
ermmm
memang sedap-sedap belaka
makanan nyaa
dan malam ini saya menjamu selera
dengan hidangan
" Nasi ayam rendang " dan air kelapa muda..

!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan