Ahad, 17 April 2011

Tidak Berselindung
      Lagi..

yeaa
aku megaku " wahai sahabat "
aku pernah mengatakan
kepada mereka aku 
BENCI akan engkau !!

TAPI bukan diri kau
cuma sedikit kebiasaan MU...
yang suka mengawal sesuatu keadaan..
tidak salah..
tapi mungkin kerna aku yang kurang
selesa...

DAN aku yakin disisi
hatimu juga
ada ketidak selesaan tentang AKU

memang salah ku kerna
berkongsi rasa denga MEREKA
dan membuat ianya
seperti aku MENIKAM engkau dari BELAKANG


TAPI
percayalah
kalau HATi sudah Mengagngap kau
teman istimewa..


Mulai detik ini
AKU percaya kepercayaan
sudah luntur terhadap AKU


Tak mengapa,
kerna memerhati kau DARI jauh
cukup buat aku
walau wajah yang membalas pandangan
PENUH KEBENCIAN

Kiranya MAAF ku di terima
aku sedar
IA hanya di BIBIR mu saja
jauh di hati kau
sudah HILANG akan nama ku
dari senarai SAHABAT mu..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan