Sabtu, 30 April 2011

MAKEP 2010


Yeaaa
sekali lagi Majlis MAKEP telah diadakan
dan untuk tahun ini bertempat di Dewan DBP


ermmm tahun nie sedih sikit sebab
tak dapat sembarang " anugerah " pun untuk
mana-mana kategori



UHUHhhuuhhhh


any way
tidak mengapa
tahun lepas dah dapat tiga
so hope tahun depan dapat la juga lagi !!!





Cakap pasal MAKEP nie..
walaupun tidak terima anugerah
tapi saya telah membuat dua persembahan
dibawa naungan Kelab Tari SMKL
dan juga Kelab Teater & Drama SMKL



HAaa ini lah pelajar-pelajar dibawah
naungan Kelab Teater & Drama SMKL

Sempat juga saya
merisik-risik pendapat guru-guru dan juga
rakan-rakan tentang persembahan kami

Sukuralhamdulillah...



Tampaknya ramai yang berpuas hati dengan
persembahan kami
terutama semasa Pentomen
Dengar kata ada yang hampir menanggis
dengan LAKONAN kami itu !!


WOWWWW  !!
satu pencapaian yang baik buat kami



Dalam Pada itu,
[ wah formal pulak ]
saye mendapat gelaran 
" lelaki dayus " ( lelaki Kejam )
dari sesetengah kawan
kerna dalam Pentomen tue saya
berlakon sebagai anak durhaka
dan telah menolak IBU saya ( yang di pegang oleh nasrina )
hingga menanggis !


HaHAhAaaa



bukan nak berbangga
tapi saya gembira ternyata
LAKONan saya itu dapat di rasai oleh kawan2...



RIBUAN terima kasih buat
semua KRU DBP yang telah
membantu dalam menjayakan persembahan kami !!

...........................................................................................................................

( Kak Asmah ) ha dia nie la yang telah melatih kami !!
beliau merupakan anak didik seorang penjayak yang tersohor
di MALAYSIA..selain itu, beliau juga merupakan seorang penyajak yang cukup
hebat !!
( ewah macam profile pula sudah )

Haaa ini la Umi Budak2 teater SMKL
iaitu Cg Wan. Beliau begitu aktif dengan aktivit kebudayaan ini

Salah seorang penari untuk teater ini
sedang sibuk di MAKE_UP



Gelagat kami sebelum persembahan bermula
.........................................................................................................................................


Akhirnya jadual harian saya dapat
dilapangkan
dan semua yang berlaku hari ini pastinya
akan menjadi kenangan yang akan kekal
di KOTAK OTAK


Tiada ulasan:

Catat Ulasan