Rabu, 20 April 2011

1000 Tingkah Alasan Mu


Apa sebenarnya yang
KAU harapkan dari perhubungan ini ??


Aku seolah kau anggap tiada
panggilan darimu selalu senyap
dan selalu mengharap aku
yang memulakan semuanya dahulu


Tika di ajak ke luar
1000 alasan cuba kau berikan
untuk mengelak
dan menimbulkan Prasangka


Seolah-olah
telah ada kumbang lain yang
hinggap di kelopak bunga ini


GAGAL kah aku mempertahankan
seri bunga ku ??
mengapa kau sanggup
memberi madumu kepada KUMBANG lain ??


TERfikirkah di benakmu
tentang aku
saat kau berdusta dan mendua ??


Rasa bersalahkah kau
saat bersama dengannya ?


AKU benar tidak mengerti
Akan fikiran mu...
seperti menyesal rasa hati
berkenalan dengan WANITA seperti mu
KAU lah nila yang 
merosak susu SEBELANGA


Membuat lelaki seperti ku
RAGU akan cinta seorang WANITA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan