Rabu, 15 Disember 2010

Kian PAHIT


Semuanya kian pahit untuk di TELAN
Kian sakit untuk DILALUI
kian terasa mustahil untuk segalanya
                    LAGI...

Tapi akan ku biar ia LAYU
Hangus terbakar dek Kemarahan 
& Keegoan hati sesama manusia


Tapi apa kan daya ku 
hanya sebagai manusia BIASA
hanya sebagai HAMBA-Nya

doa telah ku utus
Tanpa henti..
tidak jemu rasanya
sabar menanti sirna harapan itu

DAN berharap kesabar ini
mendapat balasan yang
baik..

tapi adakah aku berdosa kerna mengharapkan
sesuatu imbalan ??
tapi imbalan yang aku pinta bukan
untuk kepentingan aku...
tapi untuk kebahagian bersama..


aku juga manusia biasa
RAPUH..
tidaklah sekuat mana..
hatiku juga bukan sekeras batu
ia juga bisa terluka
malah bisa hancur

Hanya dengan tulisan ini
dapat mendamaikan aku..
walau hakikatnya 
hanya sekadar untuk SESAAT



Tiada ulasan:

Catat Ulasan