Jumaat, 3 Disember 2010

Cita - Cita
                                 si PHOTOGRAPFY

HaahAAhAHHaa
YES !!
cita - cita dan hobi aku adalah
PHOTOGRADFY and EDITOR FESYEN MAGAZINE
must be great if that will be
REAL !!

i will buy this with MY OWN MONEY
tentu rasa bangga bila aku bisa bekerja dengan
titik peluh yang aku usahakan sendiri
dan bukan uang IBUBAPA
May be YES !!
aku sekarang hanya mengunakan
camera2 DIGITAL sahaja

tapi hasil gambarnya
tidak juga kurang hebatnya !!



antara picture2 karya ku dan rakan
PHOTOGRAPFY ku

tapi aku cukup BANGGA dengan hasil
kerja aku sebagai
AMATURE EDITOR AND PHOTOGRAPH
yang telah bisa menghasilkan
KARYA ku sendiri

Suatu hari nanti
AKU akan dikenali dengan
penubuhan GALERY ku sendiri

" ARYA GALERY "
itu la cita - cita
si PHOTOGRAPFY




Tiada ulasan:

Catat Ulasan