Isnin, 1 Ogos 2011

Aku Kah Yang Salah ??


Entah
apa yang sering di persoal dengan
TINGKAH dan KEPUTUSAN
aku
Tak sangka pula
di hari pertama puasa nie
muncul sebuah
cerita yang menyakitkan telinga
Tapi aku benar tak tahu
apa kesalahan itu??
dan salahkah aku
jika menolak pelawaan orang
yang kedua
kerna ada orang yang telah
terlebih dahulu mempelawa
aku ketika itu ??!!
Aku menjadi berang
kerna itu
tak pasal-pasal menjadi
hanggat juga hati sekejab
tapi sukurlah
di bulan puasa nie
semuanya di lalui dengan RELAX sahaja...
Moga semuanya terlupa
begitu saja
dan aku sendiri tak
ingin menyimpannya terlalu lama
di kotak hati
yang pada akhirnya nanti
akan menghitamkan hati itu sendiri
Maaf buat mereka yang
terasa hati
kerna cebisan bicara
ini hanya untuk penenang
kepada si penulis ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan